Custo i Josep Abril cedeixen un disseny per reproduir-lo per al Concurs de Vestits de Paper

La modista d’Alguaire Carme Solà dirigirà l’equip de voluntàries del Museu encarregades de convertir els models en peces de paper

VESTIT CUSTO texteEl Concurs Nacional de Vestits de Paper comptarà enguany amb el suport de dos dissenyadors catalans de prestigi com són Custo i Josep Abril. Els dos han cedit un disseny de la seva creació perquè que pugui ser reproduït en paper i desfilar en la 51a edició del Concurs Nacional de Vestits de Paper, que se celebrarà el pròxim 17 de desembre al Teatre L’Amistat.

En el cas de Custo, es tracta d’un vestit de dona on el color, els grafismes i la barreja de materials en són protagonistes mentre que pel que fa al disseny cedit per Josep Abril és un conjunt en tons grisos pertanyen a la col·lecció per a home de tardor-hivern 2014-2015.

Els models no concursaran però sí que desfilaran a la gala del 17 de desembre

Model Josep AbrilLes encarregades de convertir en un vestit de paper aquests dos dissenys són un equip de modistes voluntàries del Museu de Vestits de Paper, sota ladirecció de la modista d’Alguaire Carme Solà, habitual col·laboradora i participant del concurs. Les peces, que no entraran a concurs però sí que desfilaran durant la gala, passaran a formar part d’una col·lecció específica dins el museu juntament amb les que van cedir en anys anteriors Peter Aedo, Lydia Delgado, Oscar de la Renta, Agatha Ruiz de la Prada, Joaquim Verdú Victorio&Lucchino, Armand Bassi, Jordi Labanda, Konrad Muhr, Lorenzo Caprile, Rosa Clarà, Toni Francesc i Antonio Miró.