Donació museu vestits de paper 2018

El Museu de Vestits de Paper de Mollerussa acull fins el dia 24 de febrer la mostra de 25 peces que han participat en la darrera edició del concurs que va tenir lloc el passat 15 de desembre i que, tot i que no van resultar premiades, han estat donades per les seves propietàries per tal que formin part del fons del museu i puguin ser les protagonistes de les desfilades de promoció d’aquest equipament arreu del territori.

La mostra, que va ser inaugurada  divendres per l’alcalde de Mollerussa, Marc Solsona, inclou peces de concursants procedents de Mèxic, Múrcia, Torrefarrera, Alguaire o Almenar, entre altres localitats. La inauguració va servir també per retre homenatge a la modista de Mollerussa, Teresa Codony, per la seva implicació i dedicació al concurs i al museu.