Donació de vestits de paper per Teresa Gaset

El regidor de Cultura de l’Ajuntament de Mollerussa, Joan Ramon Domingo, ha avalat aquest matí la donació al Museu de Vestits de Paper de 5 noves peces. Són obra de la veïna de Matadepera, Teresa Gaset, la qual va concursar amb elles durant els primers anys de celebració del Concurs Nacional de Vestits de Paper. En concret, són peces, dues de les quals van ser premiades, que daten de 1968 i 1969. Entre elles, hi ha un vestit de núvia i també una recreació inspirada en Maria de Mèdici al segle XVII.

El regidor ha agraït la donació i ha explicat que les peces entraran a formar part del fons del museu. Val a dir que la donació arriba després que els cinc vestits i els complements que els acompanyen hagin estat exposats del 19 de febrer al 19 de març a l’Arxiu Comarcal de l’Alt Urgell en el marc d’una mostra titulada Un altre vessant del paper, organitzada en col·laboració amb la modista de la Seu d’Urgell i neboda de l’autora de les peces.