9 març, 2018

Exposició Arrugats Esmalts al Foc a la sala d’exposicions del Museu de Vestits de Paper

A partir del dia 13  de març es podrà disfrutar al Museu de Vestits de Paper  de l’obra de l’artista montblanquina Isabel Boltà.

L’exposició comptarà  amb dues parts: els arrugats i les aquarel•les. Els arrugats són peces d’esmalts sobre coure; camp on l’artista és una de les pioneres al nostre país. Les aquarel•les mostren diverses vistes i paisatges de la Vall de Boí i tombants.

L’exposició restarà oberta fins al 31 de març.

20 febrer, 2018

Es clausura l’exposició de donacions al Museu de Vestits de Paper

El passat 18 de febrer es va clausurar l´exposició de donacions de vestits de paper, que s’ha pogut veure durant  dos setmanes a la sala d’exposicions del Museu de Vestits de Paper amb gran èxit.

15 febrer, 2018

L’escola Ignasi Peraire de Mollerussa participa a la rua de carnaval fent homenatge al Museu de Vestits de Paper.

L’escola Mestre Ignasi Peraire de Mollerussa ha participat en la rua de carnestoltes de Mollerussa fent homenatge al museu i al Concurs de Vestits de Paper.

El projecte escolar del centre, aquest any centrat en Mollerussa, ha estat el motiu principal per realitzar la carrossa , utilitzant l’emblema del museu i vinculant des dels més petits als més grans.

Des del Museu de Vestits de Paper us donem les gràcies i l’enhorabona per tasca realitzada.

Aquí teniu algunes de les imatges de la rua

18 gener, 2018

Vestits guanyadors 2017

Aquí podeu veure un recull de fotografies dels vestits guanyadors corresponents al Concurs Nacional de Vestits de Paper 2017 en les diferents categories:

PREMIS ESPECIALS

LLUNA DE DRAP –  AGULLA D’OR

GUASCH – COMPLEMENTS

TEIXITS BALCELLS – BOTÓ D’OR

REVISTA PASARELA DE ASFALTO

PREMI AL/LA MILLOR MODEL MASCULÍ O FEMENÍ

PREMIS VESTITS DE PAPER:

VESTITS MODA ACTUAL

VESTITS FANTASIA

VESTITS D’ÈPOCA

DIDAL D’OR I DIAMANTS  – ÀLEX JOIERS

BARBIE

19 novembre, 2017

Rèplica en paper de l’esbós del dissenyador Elio Berhanyer

Des del Museu de vestits de paper  s’està treballant per fer la rèplica en paper de l’esbós del dissenyador internacional Elio Berhanyer, numerat i signat per l’autor, que va ser regalat per tal que formi part de l’inventari d’obres d’art del consistori pel director-editor de la revista Pasarela de Asfalto, Francisco José Pavón, en l’edició passada del concurs de la que en va ser membre del jurat.

10 octubre, 2017

Vestits de paper a Torrelavit

El casal de la gent gran de Torrelavit va exposar en transcurs de la Festa de la Gent Gran dos vestits de paper procedents del Museu de Vestits de Paper.

27 setembre, 2017

Exposició del Museu de Vestits de Paper al centre comercial Cuatro Caminos a A Corunya

El centre comercial Cuatro Caminos a A Coruña acull des del passat 18 de setembre una exposició de 32 vestits procedents del Museu de Vestits de Paper de Mollerussa així com també una dotzena de nines Barbie vestides en paper. La mostra es mantindrà fins el proper dia 14 d’octubre en què està prevista una desfilada d’una vintena de vestits més diferents al ja exposats. Es tracta d’una més de les accions promocionals que es duen a terme des del museu per tal fomentar la participació al concurs i donar a conèixer alhora l’equipament.

23 juny, 2017

Nou curs per aprendre a confeccionar vestits de paper

Una vintena d’usuaris del Casal per a la Gent Gran de Mollerussa van participar dimarts 20 de juny en curset organitzat pel Museu de Vestits de Paper per tal de mostrar diferents tècniques a l’hora de tractar aquest material i poder confeccionar des de peces de vestir a joies o complements.

El curs va anar a càrrec de les modistes col·laboradores habituals en la restauració de les prop d’un centenar de peces que alberga aquest equipament, totes elles premiades en les diferents edicions del Concurs Nacional de Paper, que enguany tindrà lloc el 16 de desembre..

Amb aquesta activitat, que s’emmarca dins de les organitzades com a cloenda del curs del Casal Municipal per a la Gent Gran, es pretén també motivar una major participació en el concurs ja sigui amb la confecció d’un vestit gran o per a una nina Barbie.