Somnis de Paper . Diàleg entre el museu de vestits de Paper i el modernisme de Cerdanyola

L’exposició “ Somnis de Paper” Diàleg entre el museu de vestits de paper de Mollerussa i el modernisme de Cerdanyola,   que promou l’ajuntament de Mollerussa i el de Cerdanyola per establir un diàleg entre el modernisme i el treball en paper.

Al mateix temps dintre l’exposició es duu a terme a l’homenatge a Josefina Xufré de Cerdanyola del Vallés, participant del Concurs de Vestits de Paper des de l’any 2000 en la modalitat de “moda actual” i a la seva filla Laia Pon, model i  creadora dels dissenys.

És presenten 11  vestits i 3 Barbies  de Josefina Xufré  ,  entre 2006 fins a 2017 exposats  a la Elisa Arimany, 6 vestits de caire modernista exposats al Museu d’Art de Cerdanyola, un que presideix la sala principal de la biblioteca i 32 Barbies a l’Ateneu de la ciutat.

L’exposició és pot visitar del 11 d’abril al 12 de maig,