EXPOSICIÓ VESTITS DE JOSEFINA XUFRÉ

Vestit de roba i vestit de paper

Fins el dia 17 de desembre podeu admirar, al Museu de Vestits de Paper, el vestit Chic Glamourous premiat el 2014 per Josefina Xufré i dissenyat per Laia Pon.

A partir del 1980 els vestits de cóctel  van marcar dintre de la moda un  gran centre d’atenció , jugant un paper en l’equilibri de la roba deportiva més casual i la de la nit més elegant.  Avui en dia el vestit de cóctel es segueix basant en la textura que està confeccionat i el seu estil com a factor més destacat.

Les dos peces exposades són  una clara mostra dels anomenats  vestits de còctel,  on la sofisticació i el glamur ho és tot. Els vestits destaquen per un  patronatge estructurat i entallat, i fan d’aquest vestit una peça súblim.

Es tracta de dos peces úniques: una completament confeccionada en paper i l’altra en roba.

Vestit de paper

vestit de paper

Vestit de paper

Vestit on l’element clau són les 2500 perles, juntament amb els 1350 metres de fil de paper convertits en trenes i cintes, envoltat sinuosament la figura que ens fa somiar en les grans i encantadores passarel·les de París.

Vestit de roba

vestit de roba

Vestit de roba

Vestit fet de roba on l’element clau són les 2500 perles de nàcar que envolten el vestit